درس های من

این وبلاگ به تبادل فایل و منابع درسی فرهاد مهمان پذیر (عضو هیات علمی دانشگاه) اختصاص دارد.

درس های من

این وبلاگ به تبادل فایل و منابع درسی فرهاد مهمان پذیر (عضو هیات علمی دانشگاه) اختصاص دارد.

سلام

هر نیمسال که شروع می شود، آرزو می کنم که بتوانم مانند سالهای قبل با انسان هایی آشنا شوم که علاوه بر این که چند ماهی را با خاطره خوش با آنها سپری می کنم، برخی از آنها بتوانند دوستان بلندمدت تری برای من در آینده باشند. همانطور که ظرف 23 سالی  که از اولین تجربه تدریس من می گذرد، توانسته ام رفقای بسیار خوبی را به دست آورم.

نیمسال اول 97-96 را نیز با همین آرزو آغاز می کنم. آدرس ایمیل من 

farhad@azad.ac.ir

است و درصورتی کهبرای هرکس کمکی  از دستم بربیاید با کمال میل در خدمت هستم.(به شرط آن که درخواست مربوط به نمره نباشد:)

لطفا موارد زیر را هم در ارتباط با کلاس مورد توجه قرار دهید:

  1. بیش از 20 دقیقه تاخیر ورود نداشته باشید.
  2. اگر به هر دلیلی مجبور به ترک کلاس شدید، لطفا مراجعت نکنید(در جلسه بعد حضورتان را ثبت می کنم).
  3. در هر جلسه، درس جلسه بعد را پیش مطالعه کنید و با آمادگی در کلاس حضور پیدا کنید.(بحث جلسه بعد، را در هر جلسه را اعلام می کنم)


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد