درس های من

این وبلاگ به تبادل فایل و منابع درسی فرهاد مهمان پذیر (عضو هیات علمی دانشگاه) اختصاص دارد.

درس های من

این وبلاگ به تبادل فایل و منابع درسی فرهاد مهمان پذیر (عضو هیات علمی دانشگاه) اختصاص دارد.


سلام

احساس می کنم ابتدای هر ترم باید مطلب جدیدی برای دانشجویان این نیمسال بنویسم. این دفعه کمی دیر شده و لی از ننوشتن بهتره.

امیدوارم که در این ایامی که هفته ای دو سه ساعت با هم هستیم بتوانیم از همدیگه چیزهای خوبی یاد بگیریم. یکی از تفاوت های این ترم برای من این هست که در یکی از کلاس ها دانشجویی دارم که پدرش هم دانشجوی من بوده. برای من باعث افتخاره هرچند که یک کمی احساس کهن سالی به آدم دست میده

به هر حال احتمال اینکه بچه های شما را به عنوان دانشجو ببینم را خیلی زیاد نمی دونم

آرزو دارم این احساس خوب بین ما تا پس از اعلام نمرات هم ادامه پیدا کنه

نظرات 1 + ارسال نظر
دانشجو یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 08:39 http://www.rasapaknevis.ir

با عرض سلام و ادب
استاد نفرمایید اینجوری
ان شاء الله که 120 سال عمر کنید و همیشه شاهد موفقیت شما باشیم و ما هم زیر سایتون موفق بشیم.
ماهم امیدواریم شمار با نمراتمون شاد کنیم.
پیشاپیش ممنون از زحماتی که می کشید و قرار بکشید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد