درس های من

این وبلاگ به تبادل فایل و منابع درسی فرهاد مهمان پذیر (عضو هیات علمی دانشگاه) اختصاص دارد.

درس های من

این وبلاگ به تبادل فایل و منابع درسی فرهاد مهمان پذیر (عضو هیات علمی دانشگاه) اختصاص دارد.

نیمسال اول 94-95

خیرمقدم

سلام 

ضمن تبریک شروع نیمسال اول 95-94   و آرزوی سلامتی و  شادی برای شما، لازم می دانم که موارد زیر را به اطلاع برسانم:

در این ترم من روزهای سه شنبه(از ظهر به بعد) و چهارشنبه در دانشکده کلاس دارم.  

جهت ارتباط  با من در خصوص  موارد درسی با ایمیل farhad@azad.ac.ir ,و در سایر موارد با ایمیل ّ farhad.mehmanpazir@yahoo.com میتوانید مکاتبه کنید.

در این وبلاگ اطلاع رسانی های کلی از این همین صفحه و فایل ها و سایر موارد از صفحات کناری که به دروس مختلف اختصاص دارند صورت می پذیرد.

برای آشنایی با سوابق کاری من می توانید به صفحه لینکدین به این آدرس مراجعه کنید:

https://ir.linkedin.com/pub/farhad-mehmanpazir/3b/482/a49

خوشحال خواهم شد تا در هر موردی: از این وبلاگ گرفته تا نحوه تدریس بنده و  ... با نظر انتقادی خود  مرا  راهنمایی کنید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد