درس های من

این وبلاگ به تبادل فایل و منابع درسی فرهاد مهمان پذیر (عضو هیات علمی دانشگاه) اختصاص دارد.

درس های من

این وبلاگ به تبادل فایل و منابع درسی فرهاد مهمان پذیر (عضو هیات علمی دانشگاه) اختصاص دارد.

شروع مجدد

سلام

آمار میگه بیشترین گل های بازی فوتبال در ضربات ایستگاهی یا شروع مجدد زده میشه. شاید این نیمسال هم برای بعضی از شماها ترم گل زدن باشه و عده ای بتونن یه مسیر بهتر را جایگزین مسیر قبلی کنن. به هر حال برای همه آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. 

برای ارتباط درسی به صفحه درس مربوطه خود در سمت چپ همین برگه رجوع کنید.





صفحاتی(در سمت چپ همین صفحه تحت عنوان برگه) در این وبلاگ به منظور ارائه فایل ها و اطلاعات لازم در مورد درس های مختلفی که من تدریس می کنم آورده شده است.

همچنین ایمیل ارسال تکالیف درس حسابداری 921acc@gmail.com می باشد.

            ایمیل ارسال تکالیف درس مدیریت management912@gmail.com  است.

     برای دروس کارآموزی و پروژه نیز با آدرس farhad@azad.ac.ir می توانید در تماس باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد